PT-tjeneste

PT-tjeneste
19, lesund
Personlig trener hos Aktiv Trening. kontakt: maylinn_gngstad@hotmail.com

Meny

Sk

Widgets

BOOT CAMP !!

Publisert: 07.mar.2011 @ 13:47 Kategori: Blogg Kommentarer: 5 kommentarer

Dette er en time for tffinger som liker og presse seg selv til det ytterste ! svetten skal rinne og man skal ha blod smak i munnen under denne kten og kun 120 % innsats er bra nok.

Timen kan sikkert vekke minner fra gymmen som du hadde p barne skolen med gym lreren du hatet! Det er helt enkle velser som er satt sammen i 4 forskjellige blokker med 3 velser per blokk. Man jobber med hver velse i 30 sek etter 3 er gjenomfrte er 30 sek pause s begynner man og igjen. Etter hver blokk er det innlagt 1 min sprint, det hres sikkert ikke s hardt ut men jeg skal love dere... dette er SYRETRENING og ingen ting er vel bedre enn dette !

Man kan vel i korte trekk kalle det en styrke og hypuls intervall trening som passer for de tffeste av oss !

Lyst og prve?? Jeg har timen mandager p Aktiv Trening (nrve) kl 19.00 til 20.00. Bor du ikke i lesund skal du ogs f prve denne fantastiske kten.

Oppsette av BOOT CAMP timen :

Oppvarming:

10 min med effektiv oppvarming. ( her skal pulsen godt opp )

Blokk 1:

Sumohopp 180 grader

push ups

Bten

30 sek pause

Hver velse skal man holde p med i 30 sek s bytte fort til neste velse nr alle er ferdig er det 30 sek pause. Dette skal gjres 3 ganger og avslutte med en spurt p 1 min som er etterfulgt av min pause fr neste blokk.

Blokk 2:

Utfallhopp

Bridging

Skrcrunches

30 sek pause

Hver velse skal man holde p med i 30 sek s bytte fort til neste velse nr alle er ferdig er det 30 sek pause. Dette skal gjres 3 ganger og avslutte med en spurt p 1 min som er etterfulgt av min pause fr neste blokk.

Blokk 3:

Spensthopp

Plankespringing

Viften

30 sek pause

Hver velse skal man holde p med i 30 sek s bytte fort til neste velse nr alle er ferdig er det 30 sek pause. Dette skal gjres 3 ganger og avslutte med en spurt p 1 min som er etterfulgt av min pause fr neste blokk.

Blokk 4:

Burpees

Tripptrapp push ups

Planken

Hver velse skal man holde p med i 30 sek s bytte fort til neste, nr alle velsene er ferdig avslutter man men en spurt p 2 min.

Nedtrapping:

Ikke stopp heilt opp etter spurten men ro ned til et rolig tempo (gange) drikk godt med vann etter ca 2 min med rolig tempo g over til lett tying av de forskjellige muskelgruppene.




Det var hele oppsette for BOOT CAMP, hpe flere der ute fr ynene opp for denne fantastiske gode og effektive treningsmetoden.. JEG ELSER DEN !

5 kommentarer

Postet av: G

Hei. Det hrtes spennende ut med BootCamp! Er det mulig ta prvetime hos deg for prve det ?
Dato: 16.mar.2011 Tid: 12:46 URL:

Postet av: PT-tjeneste

G: Hei :) er du ifra lesund? om du er det kan du stikke innom Aktiv Trening p nrve mandag kl 19.00, det er kjempe gyt hpe du kommer :))
Dato: 16.mar.2011 Tid: 12:59 URL: http://pttjeneste.blogg.no/

Postet av: G

Er fra lesund ja! Jaa, tror jeg m ta meg en tur :)
Dato: 16.mar.2011 Tid: 13:23 URL:

Postet av: PT-tjeneste

G: gjr det ! :D
Dato: 16.mar.2011 Tid: 13:38 URL: http://pttjeneste.blogg.no/

Postet av: Cec

kunne du forklart velsene litt mer. Hva er bridgin, viften, bten, tripptrapp push ups, plankespringing?:)
Dato: 04.apr.2011 Tid: 20:17 URL:

Skriv en ny kommentar

hits