PT-tjeneste

PT-tjeneste
19, Ålesund
Personlig trener hos Aktiv Trening. kontakt: maylinn_gngstad@hotmail.com

Meny

Søk

Widgets

RYP- Release Your Potential !

Publisert: 14.mar.2011 @ 13:08 Kategori: Blogg Kommentarer: 4 kommentarer

Mange synes det er vanskelig og starte og trene og føler seg usikker på hvordan man skal gå frem for og få resultater. RYP, er et treningspromram som passer perfekt for nybegynnere og som er veldig enkelt å følge og som har gitt mange utrolige resultater.

Hva er RYP ?

Release YOUR Potential er et komplett trenings- og kostholdsprogram som er utviklet for å gi deg muligheten til å oppnå de aller beste resultatene som er mulig ut fra dine målsetninger. Programmet er utviklet av oss hos Tech Nutrition, basert på forskning og studier gjennomført av blant annet Jan Hoff og Jan Helgerud og andre forskere som er anerkjente i hele verden for sin banebrytende forskning på trening og resultater. Programmet har skreddersydde forslag for alle målsetninger og vil på en enkel og praktisk måte lede deg fram mot den kroppen og de prestasjoner du har drømt om, samtidig som livskvalitet og stor helsegevinst følger med på kjøpet. Programmet tar spesielt hensyn til å gi et optimalt forhold mellom fett og muskulatur og vi kan garantere for resultatene om du følger både trenings- og kostholdsprogrammet helt igjennom. Enten målet ditt er store muskler, defi nert kropp, slanking eller bedre prestasjoner innen idrett, så er Release YOUR Potential programmet for deg. (https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential)



RYP programmet bygger på følgende viktige prinsipper: riktig valg av øvelser, regelmessig progresjon på både styrke- og kondisjonstreningen og optimal sammensetning av næringsstoffer. Programmet er i den nye versjonen nå delt inn i fire valgretninger: Grunnprogrammet, Ekstrem Muskelvekst, Maksimal Forbrenning og Trening for Idrett. Release YOUR Potential er et tidseffektivt program slik at du kan være sikker på at du får mest mulig ut av tiden du legger ned i treningen. Programmet krever at du trener 3 ganger i uka, og hver økt varer i cirka 60 minutter. På denne tiden dekker du både optimal styrketrening og verdens mest effektive kondisjonstrening ? og ikke minst er det et program hvor du følger en fast og regelmessig progresjon som gir framgang hele veien. I tillegg til å følge treningsprogrammet, er det utrolig viktig å ha en optimal kostholdsplan. I RYP er dette gjort veldig enkelt for deg ? du får rett og slett en komplett oversikt over hvordan du bør legge opp kostholdet ditt for å nå akkurat ditt mål. En hel gjennomkjøring av programmet varer i 13 uker. Det er lagt opp slik at du trener i 6 uker, har en uke hvile, før du så trener 6 nye uker. Målet er at du skal følge dette programmet (gjerne ulike retninger av det) hele livet ? det stopper altså ikke etter 13 uker! (https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential)

Testing av 10 RM før oppstart av RYP

Før du starter på programmet, er du nødt å vite din 10RM. 10RM betyr den vektbelastningen du klarer 10 repetisjoner av for hver øvelse. Når du tester dette, skal utførelsen være rolig og kontrollert. Du må nok bruke en hel treningsøkt på denne testen. Du bør prøve deg litt fram for hver øvelse. Start med en middels tung vekt og prøv å løft den 10 ganger. Dersom det er veldig lett og du klarer langt fl ere enn 10, øker du belastningen og prøver på nytt. Dersom du ikke klarte riktig 10, men kanskje kun 7, må du justere belastningen litt ned for så å prøve på nytt. (https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential)



Så hva er RYP?

  • Ferdig sammensatt Trenings og kostholdsplan
  • Gratis
  • Gode resultater
  • 13 uker (6 uker 1 uke pause og 6 nye uker)
  • Perfekt for nybegynnere

 

Mer info om RYP ?? (kilder)

https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential

https://www.tn.no/ryp

https://www.tn.no/assets/content/ryp/Release-YOUR-potential.pdf


4 kommentarer

Postet av: Kaja

Herlig!! Dette må prøves :D
Dato: 15.mar.2011 Tid: 23:18 URL:

Postet av: PT-tjeneste

Anbefales på det høyeste !! :DD

kjempe bra for nybegynnere! :)
Dato: 15.mar.2011 Tid: 23:28 URL: http://pttjeneste.blogg.no

Postet av: Cec

Hei:) jeg trener mye og vil si at jeg er godt trent.. jeg trenger litt ny inspirasjon til trening, så jeg lurte på om dette programmet barer for nybegynnere?
Dato: 04.apr.2011 Tid: 20:25 URL:

Postet av:

bør jeg starte med grunnprogrammet? kan jeg bruke apparater på treningsstudio eller er det best å bruke manualer? en kan vel få hjelp på treningsstudio med treningsveileder til hvilken apparat som trener hva og hvor mye man klarer med og uten apparat?..når jeg har regnet ut og laget program hva betyr det i de tre kollonene si har en øvelse antall 3x12 på vekten du klarte 30, å på dag 1 står det 24,3, dag 2 26,5 og dag 3 28,9. hva betyr dette?
Dato: 13.apr.2011 Tid: 23:36 URL:

Skriv en ny kommentar

hits