PT-tjeneste

PT-tjeneste
19, Ålesund
Personlig trener hos Aktiv Trening. kontakt: maylinn_gngstad@hotmail.com

Meny

Søk

Widgets

Min trenings musikk !

Publisert: 16.mar.2011 @ 12:37 Kategori: Blogg Kommentarer: 9 kommentarer

Som jeg har nevnt tidligere er musikk kjempe bra for trening og motivasjon. Musikken kan være den siste lille dytten du trenger for å presse deg den siste lille biten for at du klarer og presse deg maksimalt å få mest mulig ut av treningsøkten din. Jeg for min egendel klarer ikke og trene uten og høre på noe, enten hører jeg på musikk eller en lydbok. Mange synes sikker det er rart at jeg hører på lydbøker under treningsøkten, men for meg funker det slik at jeg slutter og tenke på om jeg har vondt eller hvor sliten jeg er.

Velg en musikk som fenger deg og som kan enten gire deg eller få deg til og tenke på noe annet. Da er det lett å få tankene vekk i fra hvor sliten du er eller hvor du har vondt.

Jeg legger nå ut musikken som jeg bruker til gruppe timene mine !

STRAM OPP: (styrke time)

Kesha - We R Who We R

Usher - More (RedOne Jimmy Joker Remix)

Flo Rida - Club Can& 39;t Handle Me ft. David Guetta [Step Up 3D]

Kevin Rudolf - I Made It (Cash Money Heroes)

Rihanna - Only Girl (In The World)

Snoop Dogg Katy Perry - California Gurls

Miley Cyrus - Can't Be Tamed

Usher - OMG

Lady Gaga - Alejandro

Selena Gomez - Naturally

The Black Eyed Peas - My Humps (Radio Edit)

Lady GaGa - Love Games

Enrique Iglesias Feacturing Usher - Dirty Dancer

shakira - she wolf

Amos Lee - Seen it all Before


BOOT CAMP : (intervall treing)

green day - Green Day-American Idiot

inna - inna - hot

Swedish HouseMafia Feat Pharrell One (Your Name)

Pitbull - Hey Baby (Drop It to the Floor)

Ke$ha - Take It Off

Admiral P - Snakke litt med meg

pit bull - the anthem

Gigi D'Agostino - L' Amour Toujours (L'Amour Vision)

Space Cowboy - Falling Down

Dave Darell - Freeloader ( Spencer _ Hill Radio Edit)

Inna - Inna - Deja Vu

Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza

Usher - More

Usher - DJ Got Us Fallin In Love

Cascada - Evacuate The Dancefloor

Amos Lee - Seen it all Before

Bruno Mars - Talking to the moon

Da har jeg kommet med noen forslag til treningsusikk, men villken musikk som fungerer best for motivasjonen kommer helt ann på hvilken musikk  du liker osv. så finn frem den musikken du liker best ta den med på trening og gi alt du har. Om du vil prøve noe nytt eller musikk sammen med trening ikke er noe for deg så prøve en LYDBOK for meg så hjelper det meg mye under en hard økt.

LYKKE TIL!

 

9 kommentarer

Postet av: Hanne - følg meg på bloglovin

Så masse bra treningsmusikk! :)
Dato: 16.mar.2011 Tid: 13:17 URL: http://hannemjaaseth.blogg.no

Postet av: Unni

Nice! :-)
Dato: 16.mar.2011 Tid: 16:54 URL:

Postet av: Maria

Digger bloggen din jeg! Du inspirerer meg :)
Dato: 16.mar.2011 Tid: 19:02 URL: http://maria09.blogg.no

Postet av: Marie

Hei! Super blogg! Leste innlegget ditt om fettforbrenning å må si jeg er ganske forvirret over alt nå:( lurte derfor på om du kunne hjelpe meg! Jeg trener 4-5 ganger i uken

Med hard spinn, alt frå hard trakking til intervaller, trener også styrke på hele kroppen ved siden av. Men så får jeg høre at viss jeg trener sann så forbrenner jeg muskler og at fettet blir igjen? Fikk beskjed om at jeg måtte gå for å forbrenne fett? Er på lårene jeg vil forbrenne, er plaget med fett på innsiden og utsiden(ridelår). Lurer derfor må om jeg faktisk må gå eller om jeg kan fortsette å trene sann som jeg gjør?:) hadde vært fint om du kunne hjelpe!:) og kanskje også komme me tips til hvordan jeg kan forbrenne fett på lårene mine:)!
Dato: 16.mar.2011 Tid: 22:38 URL:

Postet av: Hanne Madeline

kjempebra musikktips! jeg trener 5 dager i uken selv, noe jeg har gjort i tre mnder nå, kjempestolt! litt musikktips nå hjalp kjempemasse på motivasjonen, og nå skal jeg jammen meg prøve å høre på lydbok! :)
Dato: 16.mar.2011 Tid: 23:04 URL: http://hannemadeline.blogg.no

Postet av: PT-tjeneste

Maria: Tuuusen takk, dette varmer ! :D
Dato: 17.mar.2011 Tid: 01:02 URL: http://pttjeneste.blogg.no/

Postet av: PT-tjeneste

Marie: Tuuusen takk ! :DD

det skjønner jeg det er så mye info som står om trening over alt som kan stride mot hverandre :)

jeg skal prøve og svare så godt jeg kan ! :D

Det er en av MANGE "Treningsmyter" som jeg liker og kalle det. Det går ikke ann og forbrenne muskler og om du trener intervaller som du skriver her har det også HØY effekt på fett forbrenning så dette må du ikke høre på.

MEN, om du ikke spiser etter treningen vil du bryte ned kroppen din / musklene dine. Det du gjør når du trener er at du bryter ned musklene for at de skal bygge seg opp igjen etter økten da er det særdeles viktig og spise innen 30 min etter avsluttet treningsøkt for at restitusjonen skal bli maksimal og treningseffekten.

om du trener så mye og trener helkropsprog. så anbefaler jeg at du deler opp treningen din slik:

Dag 1: Helkropp styrke + 20 min rolig gange etter økten for maksimal treningseffekt

Dag 2: Spinning eller annen kardio trening. (intervalltrening)

Dag 3: Helkropp styrke + 20 min rolig gange etter økten for maksimal treningseffekt

Dag 4: Spinning eller annen kardio trening (Intervalltrening)

Dag 5: Helkropp styrke + 20 min rolig gange etter økten for maksimal treningseffekt

Og her kommer enda en "treningsmyte" som jeg kaller det.. det går ikke ann å punkt forbrenne feks. få bare mindre lår osv. om du trener som jeg har satt opp ovenfor og passer på og spise sjikkelig spess etter øktene kommer resultatene til og rulle inn ! :DDD

Håpe jeg klarte å klare opp i noen av spm. dine !! :D

Lykke til, bare å spørre om det er noe annet du lurer på !! :DD
Dato: 17.mar.2011 Tid: 01:21 URL: http://pttjeneste.blogg.no/

Postet av: PT-tjeneste

Hanne Madeline: sååå braa !!! :DD er så godt når du har fått rutine på treningen og du begynner å se resultatene komme !! :D LOVE IT !! :P

Prøv lydbok, passer ikke for alle men funker kjempe bra for meg !! :D

Lykke til, fortsett med det gode arbeidet !! :D
Dato: 17.mar.2011 Tid: 01:23 URL: http://pttjeneste.blogg.no/

Postet av: Alice

hvor lang tid regner du en helkropp styrke? altso m oppvarming og evt nedtrapping om en må ha d lr kanskje d blir innen rolig gangen? kan en jogge istedenfor rolig gange
Dato: 22.mar.2011 Tid: 18:21 URL:

Skriv en ny kommentar

hits